If i couldturn back time!!!

Bland den bästa veckan i mit liv :)

jag har svävat på små rosa moln! samtidigt som det har varit jobbigt !!!

Ångrar att jag gjorde slute med dej honey för snart ett år sen men tror att de har varit bra för oss båda,

och hoppas på att vi hittar tillbaka tillvarandra <3




"Vi älskar ju varandra" 
Den finaste frasen du har sagt på länge! och den kommer jag sent glömma <3




LOVELY
lovely so lovely when I see you I'm thinking about love, lovely so lovely you kiss me twice now I knew I never leave you, you you are the one the only one I love is you, you you are the one the only one i love is you.
Beauty so beauty when you touch me I feel something I never do now i knew that i really really love you, I sad you you are the one the only one I love is you, the only one I love is YOU

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0