Fredag och alone :(

Nu va de fredag igen :) men så sitter man hemma ändå... jag är så rastlös att jag klättrar snart på väggarne :( men aja va ska man göra när typ alla ligger hemma och är sjuka :( va verkligen taggad på trädgårn idag :/ men de kommer ju fler tillfällen :) gick och filosoferade förut om den perfekta killen, och kom fram till att han ska vara charmig, glad, rolig och se bra ut :) och de va inte många killar som jag kunde lägga in på den beskrivningen, de va typ bara ett par stycken, den ena va min bror som är världens bästa bror, så är ganska avundsjuk på hans tjej som har hittat en bra killen men glad för hans skulle me för hon är den bästa tjejen för honom, sen så dom andra så är de min gamla vanliga otur så dom kan jag inte få heller, men aja får la hoppas att min otur vänder någon dag och att han finns där då :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0